Socialinių medijų tendencijos 2020 metais

SOCIALINIŲ MEDIJŲ TENDENCIJOS 2020

elvinas dalala

Teksto autorius Elvinas Dalala

#1 TENDENCIJA – Trumpalaikis turinys

Trumpalaikis turinys yra tai, kas prieinama tik trumpą laiką ir po to dingsta. „Instagram“ ir „Snapchat“ stories (istorijos) yra puikūs tokio tipo turinio pavyzdžiai.

Šiandien žmonių dėmesys turiniui yra ypatingai trumpas.. Taip pat pasikeitė ir tai, kaip žmonės mėgsta gauti ir vartoti turinį. Štai kodėl turinio formatai, tokie kaip „Stories“, tapo populiarūs. Jie yra trumpi, įtraukiantys ir sukeliantys priklausomybę, todėl žmonės gali praleisti valandų valandas slinkdami po vieną istoriją po kitos.

Tai akivaizdu dėl to, kad kasdien auga „Instagram Stories“ aktyvių vartotojų skaičius, kaip parodyta žemiau.

Trumpalaikis turinys yra tai, kas prieinama tik trumpą laiką ir po to dingsta. „Instagram“ ir „Snapchat“ stories (istorijos) yra puikūs tokio tipo turinio pavyzdžiai.

Rinkodaros atstovai pastebėjo šią tendenciją ir toliau naudosis ja. Remiantis naujausia „Hootsuite“ ataskaita, 64% rinkodaros specialistų jau įtraukė „Instagram Stories“ į savo socialinių medijų strategijas.

Kitas tyrimas rodo, kad prekės ženklai kartą per keturias dienas skelbia istoriją, dar kartą įrodydami, kad jos tampa vis populiaresnės

#2 TENDENCIJA – Instagram pašalins LIKE funkciją

„Instagram“ yra vienas didžiausių socialinių tinklų ir bet kokie svarbūs čia įgyvendinti pokyčiai gali formuoti socialinės žiniasklaidos peizažą. Vienas iš tokių didelių pokyčių yra galimybė „Instagram“ panaikinti LIKE funkciją.

„Instagram“ neseniai išbandė šį pasiūlymą atlikdama beta versiją ir netrukus gali pritaikyti šį pakeitimą visame pasaulyje. Logika, kurią jie pateikė, yra tai, kad LIKE’ai lemia asmens socialinę vertę, ir laukimas tokio patvirtinimo kenkia žmonių psichinei sveikatai.

Tačiau yra nemažai žmonių, kurie atmeta Instagram’o pateiktą priežastį ir mano, kad „Instagram“ nori įgyvendinti šį pakeitimą, kad uždirbtų daugiau. Prekės ženklai moka milžiniškas pinigų sumas influenceriams, norėdami reklamuoti savo produktus. Nė viena dalis šių pinigų nekeliauja į „Instagram“. Iš tikrųjų influencerių rinkodara tapo tokia populiari, kad prekės ženklai nutolo nuo tradicinių rinkodaros metodų, tokių kaip mokama reklama.

Jei „Instagram“ pašalins LIKE’us, prekės ženklai negalės taip lengvai įvertinti savo kampanijų tiesioginio poveikio. Tai gali paskatinti kai kuriuos prekės ženklus investuoti į „Instagram“ mokamą reklamą, nes tokiu būdu gali lengvai matyti gautus rezultatus.

Scenarijus, kai „Instagram“ sėkmingai pašalina LIKE sistemą jau dabar priverčia daugiau rinkodaros specialistų pereiti prie mokamos reklamos funkcijos, kad galėtų lengviau pereiti šį transformacijų periodą. Šis INSTAGRAM sprendimas turės įtakos ne tik influenceriams, bet ir gali paskatinti kitus socialinius tinklus žengti tokius veiksmus. 

instagram logo telefonas

#3 TENDENCIJA – Dominuos turinys vaizdo įrašuose

Vaizdo įrašų turinys yra viena patraukliausių turinio formų ir netrukus dominuos socialinėje žiniasklaidoje kaip aiškus visų kitų rūšių turinio nugalėtojas. Nesvarbu, ar tai trumpalaikiai vaizdo įrašai, tokie kaip  „TikTok“ ar „Stories“, ar ilgos formos turinys „YouTube“, vaizdo įrašai yra socialinės žiniasklaidos turinio ateitis.

„Cisco“ tyrimo duomenimis, iki 2022 m. 82% viso internetinio turinio bus vaizdo turinys. Tai aiškiai parodo, kaip svarbu pradėti naudoti vaizdo įrašų turinį, kad išliktumėte aktualūs socialinės žiniasklaidos srityje.

„Nesvarbu, ar tai trumpalaikiai vaizdo įrašai, tokie kaip  „TikTok“ ar „Stories“, ar ilgos formos turinys „YouTube“, vaizdo įrašai yra socialinės žiniasklaidos turinio ateitis.“

Jei šiuo metu nekuriate vaizdo įrašų, laikas jį įtraukti į savo turinio strategiją. Artimiausiu metu vaizdo įrašai dominuos socialinėje žiniasklaidoje ir visiems, kurie to nesuvokia bus pakankamai sunkus metas.

Galite pradėti naudoti tokias funkcijas kaip „stories“ tiek savo socialinės žiniasklaidos turiniui, tiek reklamai. Taip pat galite pridėti vaizdo įrašų prie savo socialinės žiniasklaidos įrašų net tose platformose, kuriose tradiciškai dominavo vaizdo ar teksto turinys.

instagramo stories

#4 TENDENCIJA – Lokalus targeting’as

Kaip lokalus SEO marketingas yra skirtas vietiniams prekių ženklams, norintiems sulaukti natūralesnio srauto, lokalus targeting’as yra atitikmuo socialinei medijai. Daugybė prekės ženklų naudoja taikymą pagal vietovę, kad pasiektų žmones ir pritrauktų juos iš tam tikros geografinės vietos.

Vienas iš būdų, kaip prekės ženklai pritraukia vietinę auditoriją, yra geografinis jų etikečių ir istorijų žymėjimas. Jei prie savo socialinių medijų turinio pridėsite vietą, ji automatiškai pritrauks vietinę auditoriją.

Tokiose socialinėse platformose kaip „Instagram“ yra galimybė ieškoti įrašų iš netoliese esančių vietų ar konkrečių vietų. Jei prie savo turinio pridėsite vietą, ji bus rodoma šiuose paieškos rezultatuose ir padės vietos žmonėms rasti jūsų prekės ženklą ir turinį.

Pvz., Jei „Facebook“ naudojate parinktį „boost post“, taip pat galite pasirinkti vietas, į kurias norite nukreipti. „Facebook“ parodys jūsų įrašus tų vietų vartotojams. 

Prekiniai ženklai taip pat gali naudoti geografinį taikymą, kad daugiau žmonių dalyvautų jų vietinėse konferencijose ir prekės ženklo renginiuose. Arba jie gali naudoti vietos filtrus savo socialinės medijos skelbimuose, kad reklamuotųsi tik susijusiai, vietinei auditorijai.

Taikymas pagal vietą socialinėje medijoje turi daug privalumų ir jūs tiesiog turite žinoti, kaip jį panaudoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *