SOCIALINIŲ TINKLŲ PLATFORMŲ TENDENCIJOS 2023 METAIS
Teksto autorius Elvinas Dalala
Ei, draugai!
Baiginėjant 2022-uosius ir žvelgiant į naujus metus, daug galvojau apie 2023 metų socialinių medijų tendencijas ir naujoves. Štai keletas prognozių, kurias atradau interneto platybėse:
„Social AUDIO” iškilimas: tokios platformos kaip „Clubhouse” šiais metais išpopuliarėjo, ir manau, kad pamatysime vis daugiau žmonių, naudojančių garso pagrindu veikiančią socialinę mediją.
Didesnis dėmesys privatumui: atsižvelgiant į visus duomenų pažeidimus ir privatumo problemas, kurias matėme pastaraisiais metais, manau, kad vis daugiau žmonių pasirinks saugesnes ir privačias socialinių medijų platformas.
Platesnis dirbtinio intelekto ir automatizavimo naudojimas: jau dabar matome, kad daug įmonių naudoja dirbtinį intelektą, kad galėtų valdyti tokius dalykus kaip socialinės žiniasklaidos rinkodara ir klientų aptarnavimas, ir manau, kad ateinančiais metais to pamatysime dar daugiau.
OLD BUT GOLD: neabejotinai senosios platformos kaip: Facebook, Instagram ar Youtube vis dar ras savo vietą po saulę ir toliau bus plačiai mėgiami vartotojų.
Daugiau suasmeninto turinio: turėdami visus mūsų tiekiamus duomenis, kuriuos apie mus turi socialinių medijų įmonės, manau, kad savo sklaidos kanaluose pradėsime matyti vis daugiau suasmeninto turinio ir rekomendacijų.
Ką manai? Kokias tendencijas prognozuojate, kad 2023 m. matysime socialiniuose tinkluose? Praneškite mums komentaruose!